عشق وعذاب
عشق وعذاب
نوشته شده در تاريخ جمعه 22 دی 1391برچسب:, توسط هدا |

 دلم می خواد دعوا کنیم

تو بگی
من بگم!
تو صداتو ببری بالا!
من صدامو ببرم بالا!
تو داد بزنی
من داد بزنم!
تو بلندتر داد بزنی
من بلندتر داد بزنم
تو بلندتر داد بزنی و عصبانی بشی
من بلندتر داد بزنم و با مشت بکوبم تو سینه ات!
تو دستامو بگیری
من باز داد بزنم...
توبگی بس کن!
من بغض کنم و باز داد بزنم...!
تو بخوای آرومم کنی
من گریه کنم و سرمو تکون بدم و تقلا کنم و باز داد بزنم...
تو دستامو ول کنی و  محکم بغلم کنی
من صورتم رو  فشار بدم به سینه تو با مشت بکوبم تو سینه تو باز گریه کنم
تو نوازشم کنی
من هق هق بزنم و با مشت بکوبم تو سینه ات و باز گریه کنم
تو بوسم کنی  و دستامو بگیری وبگی دوستت دارم بسه دیگه
 

http://s3.picofile.com/file/7466772575/be_tekrar_khaham_goft.jpg

 



نظرات شما عزیزان:

f@rzin
ساعت21:40---26 دی 1391
رگ خواب این دل تو دست تو بوده
ترک های قلبم شکست تو بوده
منو با یه لبخند به ابرا کشوندی
با یک قطره اشکت به اتیش کشوندی...


tara
ساعت14:45---25 دی 1391
در دنیا فقط یه قلب برای تو می تپه
اونم قلب خودته مراقبش باش
------------------
سیلام دوست خوبم به منم سر بزن
پشیمون نمیشی


AmIr
ساعت13:40---23 دی 1391
با کمال افتخار لینک شدی عزیزمپاسخ:مرسی عزیزم.

f@rzin
ساعت10:26---23 دی 1391
asis linket kardam

f@rzin
ساعت10:22---23 دی 1391
kheyli mamnon ke sar zadi

f@rzin
ساعت22:16---22 دی 1391
سلام خوبی...
بی زحمت یه افتخار بده بیا تو وبم
تو نظرسنجی وبم شرکت کن...
نظرسنجی زیر چت باکس وبمه....
یه دنیا ممنون....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: